Поняття предмета в контексті єдності дедукції категорій та ідей розуму
Зміст
Вступ
Розділ 1. Конституент як трансцендентально-апріорний спосіб покладання предмета у досвіді
1.1. Про поняття „конституент”
1.2. Конституент і активність
1.3. Конституент і синтез
1.4. Я трансцендентальної апперцепції як первісний конституент
досвіду
1.5. Категорії як конституенти
Розділ 2. Трансцендентальна дедукція категорій і проблема предметності
2.1.Трансцендентальна дедукція як експлікація структури судження
2.2. Поняття предмет, об’єкт, річ
2.3. Предмет і його первісне ядро
2.4. Предмет і предикативний досвід
Розділ 3. Трансцендентальна дедукція ідей і проблема предметності
3.1. Трансцендентальна дедукція ідей розуму і категорій розсудку:
єдність і відмінність їх проведення
3.2. Трансцендентальна дедукція ідей і схематизм
3.3. Трансцендентальна дедукція ідей і структура умовиводу
розуму
3.4. Трансцендентальна дедукція і подвійний смисл ідей розуму
3.5. Квазі-предметність ідеї і трансцендентальний предмет
3.6. Проблема субстантивації конституентів і ідеї розуму
Висновки
Література